W Twojej firmie jest skarb, o którym możesz nie wiedzieć.
Nauczymy Cię, jak zacząć z niego korzystać, by zarabiać więcej.
Co w dzisiejszym świecie ma największą wartość?
Dane!
Dane to informacja. Przekształcona informacja to wiedza. Wiedza to trafne decyzje. A trafne decyzje to pieniądze.
Gdzie w Twojej firmie są dane?
Jest ich znaczenie więcej, niż myślisz. Prawdopodobnie z większości nigdy nie korzystasz.
Te dane są niezbędne, żeby w pełni wykorzystać Twój potencjał. Na podstawie danych tworzy się miary i wskaźniki KPI. To jest informacja.
Odpowiednio dobrane wskaźniki opisują wszystko, co się dzieje w firmie. Dają wiedzę i kontrolę.
Czego nie można zmierzyć, tego nie można też poprawić. Bez pomiarów nie można śledzić rozwoju. Bez rozwoju stoisz w miejscu. A stojąc w miejscu, cofasz się.
Zarządzanie na bazie wskaźników KPI i danych to nie opcja, ale konieczność, bez której zostaniesz w tyle za konkurencją.
AkademiaKPI.pl to jedyne miejsce w sieci, gdzie nauczysz się wszystkiego o nowoczesnej analityce.
Pokażemy Ci, jak wykorzystać dane, które już są w Twojej firmie, chociaż możesz nawet o tym nie wiedzieć. Jeśli z nich nie korzystasz, to tak jakbyś wyrzucał pieniądze do śmieci.
Dostaniesz proste i skuteczne recepty, jak stosując wskaźniki KPI skokowo poprawić zyski.
Widząc swoje wyniki, po prostu pokochasz liczby.
W Akademii nauczymy Cię:
– jak stworzyć organizację opartą o dane (Data Driven Organisation), gdzie każdy wie, co robić, jaki wynik osiągnąć i jak go mierzyć,
– pozyskiwać jakościowe dane niezależnie od wielkości biznesu i zasobów,
– adaptować wskaźniki KPI do procesu podejmowania decyzji biznesowych,
– jakich narzędzi używać i w jaki sposób,
– jak prezentować dane, aby inni Cię słuchali i kupowali Twoje pomysły,
– jak zbudować kulturę firmy, aby fakty, a nie opinie były tematem rozmów,
– i przede wszystkim, jak maksymalnie wykorzystać Twoje pieniądze, żeby uzyskać najlepszy możliwy zwrot.
Uczymy analityki marketingowej i sprzedażowej z wielu perspektyw. Nowoczesna analityka jest pomostem i wspólnym językiem pomiędzy różnymi obszarami w firmie. Dzielimy się wiedzą skrojoną na miarę:
Dla managerów każdego szczebla:
– w jaki sposób wskaźniki KPI pomogą Ci osiągnąć sukces w ramach firmy,
– jak sprawić, żeby Twój zespół pokochał KPI i realizację celów,
– jak rozmawiać z IT i analitykami, by dostać to, czego naprawdę potrzebujesz,
– jak utrzymać motywację i konsekwencję w dążeniu do celu,
– jak prowadzić krótkie i konkretne spotkania.
Dla startupów:
– jak w prosty sposób samodzielnie wprowadzić analitykę w startupie,
– dlaczego i jak stosować metodę Lean Startup,
– kiedy skalować biznes,
– jak skutecznie rozmawiać z inwestorami.
Dla analityków:
– jak rozmawiać z biznesem, żeby Cię słuchali,
– jak stworzyć kulturę danych w firmie,
– jak stać się kluczowym partnerem dla zarządzających firmą.
Dla specjalistów:
– jak dzięki analityce promować swoje pomysły,
– jak pokazać swoje osiągnięcia i skuteczność w oparciu o dane,
– jak tworzyć niezapomniane prezentacje,
– jak zbudować markę własną i rozwijać kompetencje analityczne.
Dla właścicieli firm:
– jak zarabiać więcej,
– jak oszczędzać swój czas i skupiać się na tym, co naprawdę ważne,
– w jakim zakresie prowadzić analitykę i kto ma to robić,
– jak maksymalnie wykorzystać pieniądze na marketing,
– jak skutecznie sprzedawać i rosnąć na rynku.
Dla sprzedaży:
– jak tworzyć najskuteczniejsze prezentacje sprzedażowe w oparciu o dane,
– jak budować zaufanie klientów w oparciu o fakty,
– jak skutecznie pokazać korzyści z Twoich produktów i usług.
Dla marketingu:
– jak rozmawiać z dyrektorem finansowym, żeby Cię rozumiał,
– jak przeprowadzić precyzyjną segmentację klientów,
– jak tworzyć skuteczne promocje i reklamy,
– jak zaprezentować wyniki swoich działań, żeby zostały zrozumiane,
– jak pozyskać większy budżet marketingowy dzięki precyzyjnym prezentacjom.
Dla finansów:
– jak opisać marketing za pomocą cyfr,
– jakich wskaźników użyć, żeby obliczyć efekty działań marketingowych.
Kim jestem?
Tworzyłem zespoły analityki i planowania biznesowego w działach i firmach zatrudniających od 10 do 6 tys. osób. Zarządzałem startupami i dużymi międzynarodowymi organizacjami. Robiłem marketing na 12 europejskich rynkach.
Budowałem od zera międzynarodowe marki na rynku polskim (komputery Sony Vaio, marka Sharp) oraz marki własne sieci handlowej. Zarządzałem sprzedażą i marketingiem sklepu internetowego z polskiego Top 5 oraz sprzedażą i marketingiem jednej z
największych sieci handlowych w Polsce. Nieprzerwanie od 15 lat realizuję 20% średniorocznego wzrostu sprzedaży. Firmy, którym doradzałem, osiągały skokowy wzrost zysku już w pierwszym roku o minimum 30%.
Kluczowym czynnikiem moich sukcesów była praca na danych i wskaźnikach. Podstawowym powodem moich porażek było ignorowanie danych.
Przy Akademii pomagają mi tylko najlepsi eksperci-praktycy. Dostajesz wiedzę z pierwszej ręki. Bądź zorganizowany jak Google, Apple, Meta i inne najlepsze organizacje na świecie.